Szanyizok egyet én is
neonbagi|2010. jan. 21. 16:10|72 komment, szólj hozzá te is!
Szolgálati Közlemény, blog, blogger, MSZP, nolblog, Szanyi Tibor
/>
Tudod Tibor, nem szoktam személyhez szóló posztokat írni. Balog Artúr után te vagy a második, aki miatt megszegem ezt a magamnak felállított szabályt.
Hogy így az elején tisztázzuk, több bloggal és több nicknéven 2007 júniusa óta vagyok nolblogger. Ezalatt a saját és a számlálóim hevenyészett adatai szerint 173 bejegyzést követtem el, amelyekhez közel 3200 - an szóltak hozzá. A két ismertebb oldalamon több mint hatvanezer látogató járt.
Ha kíváncsi lennél eddigi munkásságomra, üsd be a gugliba a bloggertrotter, BT, vagy a neonbagi szavakat. Az MSZP Netszerkesztősége egy ideje tőlem függetlenül rendszeren átveszi és elhelyezi az írásaimat a párt alapszervezeti honlapjain.
Mindezt nem a dicsekvés miatt írom, csak hogy tudd, engem nem tudsz lepattintani a párszázas dumáddal.
Még valamit elárulok neked. Még soha életemben nem szavaztam az MSZP - re.
Most fogok először.
Annak ellenére, hogy hányni tudnék tőled és a maníros balnagyferósfenegyerekes fellépésedtől és stílusodtól. De ugyanígy okádok a kint is vagyok bent is vagyok jaj de nagyon balos akarnék lenni, de nem lehet egykori házelnök mártírasszonytól, de legfőképpen az arctalan, sunyi, mutyista, a tömegben megbúvó mucsai bandától, akinek az öszödi beszéd szólt.
Annak ellenére, hogy miközben a Bajnai takarítja a szart alólatok, ti csak saját magatokkal, a listáitokkal meg a lehetséges menekülési útvonalaitokkal vagytok elfoglalva.
Annak ellenére, hogy... írhatnék vagy tíz ilyen bekezdést még, de a lényeg az, hogy egészen egyszerűen nincs más lehetőségem, ha nem a Fideszre, vagy a Jobbikra akarom tenni a voksom.
De nem is ezért ragadtam billentyűt.
Őszintén kíváncsi vagyok, mire számítottál amikor úgy döntöttél, hogy kibújsz a Kapcsolat sajátos akolmelegéből és kilépsz a szabad blogtérbe?
Tüzijátékkal megspékelt örömujjongásra? Áhitatos tisztelet vezérelte öncenzúrált dédelgetésre?
Nem jött be. Van ilyen.
Ezt írod egyik kommentedben:
"Számomra semmi új, tartalmilag ugyanannak az egy-két tucat monomániás nolblogosnak a századszorra ismételgetett véleménycsokra, akik az összes többi blogot "uralják". (Tiszteletem a kevés kivételnek.) Igen, kevesebb, mint száz ember próbál itt is komplett magyar, sőt, baloldali közvéleményt játszani. Bocs, de ez a való világban nem fog menni."
Óriási tévedésben vagy Tibor. Az a helyzet, hogy te csöppentél bele a való világba. Az meg egyenesen tragikomikus, hogy észre sem veszed. Ugyanis te jöttél ide a te világodból és a te világod nem a mi világunk.
Ha önnön fennsőbbséged tudatával anyázva osztani akarod itten az észt, hát tedd. Nagy a blogvilág állatkertje, elférsz benne te is.
De kíméletre, együttérzésre, elvtelen egyetértésre ne számíts.
Ez itt az igazi való világban nem fog menni.
Update:
ReTro 58. számú kommentjében küldött egy jó videót a helyzet lényegéről:

Hozzászólások
Eddig 72 komment érkezett (
)
1.
Jééé!
2010. 01. 21. 16:32
Egyetértek.
2.
lordart
2010. 01. 21. 16:33
Már több, mint két-három hete jelezgetem Szanyi úrnak, hogy tévedésben, álomvilág ködös elszigetelt tévhitében éli a napjait.
Csak azon csodálozom, hogy a politizálás adta luxus miként tudja ennyire eltávolítani az embert a valóságtól?
Nem ítélkezem. Lehet, hogy sokan esnénk ugyanebbe a csapdába a mostani politikusok bőrében élve. Nem ítélkezem, csak csodálkozom.
3.
Hmmmm
2010. 01. 21. 16:39
ez a szanyi akkora (öncenzúrás jelző), képtelen fölfogni a valóságot.
4.
neonbagi
2010. 01. 21. 16:40
@Jééé!
:))
5.
nagyhenceg
2010. 01. 21. 16:41
Gyerekek, írjatok már másról is. Eza a negyvenhatodik Én és Szanyi című blogbejegyzés. Leninről nem írtak ennyit, könyörgöm. Én, ha szétszakadok, akkor se kerülök így át a többi blogba, pedig ugyanúgy megérdemelném, hihi
6.
neonbagi
2010. 01. 21. 16:44
@lordart
Én nem csodálkozom. Már egy egyszerű városi önkormányzati képviselő is képes fényévekre tornázni magát a valós problémáktól és az utca emberétől.
Ez egyébként pártsemleges, csak most a Szanyi botlott ide és ő szolgáltatja a példát.
7.
neonbagi
2010. 01. 21. 16:45
@Hmmmm
Ez öncenzúrált,de nem dédelgetés :))
8.
neonbagi
2010. 01. 21. 16:49
@nagyhenceg
Csak igazítunk az arculatán egy kicsit.
Amúgy meg a Balog Artúr meg a Szanyi nem sok szerintem ebben a műfajban.
9.
Nantal
2010. 01. 21. 17:10
5.-re
...hmm...! ...de hiszen akkor kiváló taktikus (ha jól számoltál!)...!
...amúgy meg közgazdász, azaz hogy - számolni (számítani!) - ezért, igencsak megtanult...!!!
...ha jó célra "használja", akkor még a közösségnek is hasznára lehet...!!!
...valahogy úgy vagyok az emberekkel, hogy ha valaki túl tökéletes, hát az kevésbé szimpatikus, mint az olyan, aki hibázni is tud, de nem gyakran...!!!
10.
zorka
2010. 01. 21. 17:29
"Még soha életemben nem szavaztam az MSZP - re.
Most fogok először.
......de a lényeg az, hogy egészen egyszerűen nincs más lehetőségem, ha nem a Fideszre, vagy a Jobbikra akarom tenni a voksom."
Ugyanezt érzem én is és előre tudom, hogy mély utálattal teszem majd az x jelet a szavazócédulára.
A legszomorúbb az, - bár teljesen valószínűtlen - ha valamelyest értékelhető eredményt ér el az MSZP, akkor azt saját nagyszerűségüknek tudják majd be.
Nem hiszik el, hogy nem értük, hanem a másik oldal ellenében szavazunk rájuk.
11.
neonbagi
2010. 01. 21. 17:36
@zorka
Azért tolom az ábrázatukba, amikor csak alkalom adódik rá, hogy öklendezéssel kísérve fog ez velem előfordulni, így először.
12.
kalimpa
2010. 01. 21. 17:44
Én nem teszem oda az x-et.
Akkoe csak maszatolunk, és túlélést adunk azoknak, akiknek nem kell.
Jöjjön új. Alakuljon pincékben, szomszédoknál, cukikban és kávézókban, és a neten.
Ha ez kell ahhoz, hogy megszülessen.
13.
neonbagi
2010. 01. 21. 17:53
@kalimpa
Nem lesz új.
A pincékben, a szomszédoknál, cukikban és kávézókban, meg persze a neten jól el lesz beszélgetve arról, hogy milyen jó lenne, meg ha megcsinálná valaki, aztán ennyi.
A politika bármennyire is nem tetszik nekünk, szakma. És kell hozzá infrastruktúra, meg sok - sok pénz.
14.
Nantal
2010. 01. 21. 18:11
13.-ra
...messze EGYETÉRTEK...!!!
15.
charly-uno
2010. 01. 21. 18:15
Hali neonbagi!
Hát azzal a hányással meg az X-el nagyon együtt állunk!
Egyetértek veled, hogy a pincéből ma már nem lehet kinőni, No meg nincs is rá idő. Nekem meg főleg, mert még látni szeretném az újat.
Abban reménykedem, hogy egy bő frakciónyi tisztesség csak összevakarható a bejutottakból, oszt akkor had eriggyen. Szakadjon aminek nem szabad tovább így egyben maradni. A férgese meg majd úgy jár mint az alma.
16.
neonbagi
2010. 01. 21. 18:16
@Nantal
Légy üdvözölve a zárványban ( by Szanyi )!
17.
neonbagi
2010. 01. 21. 18:19
@charly-uno
Én veled ellentétben pont a frakciótól nem várok semmit. Sokkal inkább a pénzes politikai állások számának várható csökkenésétől.
18.
ImreS
2010. 01. 21. 18:22
Nem értem, miért csípi a szerző csőrét a Bajnai - Szanyi (de mondhatnám azt is, hogy MSZP) szereposztás. Bajnai erre szerződött. A kezdetektől látható volt, kár hogy a szerzőnek csak most nyílt ki a szeme.
Nagy merészség azt állítani, hogy ez lenne a való világ. :) Őszintén. Nem sokban különbözik a Kapcsolattól.
Nagy Ferót, ha kérhetem, ne sértegessük!
19.
Nantal
2010. 01. 21. 18:30
12.-re
...hogyan is mondta Simicska...?
...az ALKOTMÁNY, mindenki számára biztosítja, a hülyének lenni jogát...!!!
...:-)))...!!!
20.
neonbagi
2010. 01. 21. 18:35
@ImreS
A szerzőnek nem most nyílt ki a szeme, visszább olvasható, ha érdekel.
Szanyi a kapcsolaton burokban van. Itt, mint ahogy tapasztalhatod is, nem.
Feró munkásságát tisztelem, és a magyar rock korszakos egyéniségének tartom. Fenegyereknek tartotta és tartja magát még most is. Minden hétfőn hallhatom a városom rádiójában. majdnem olyan jó, mint amikor korcsolyázott a celebek között.
Szanyi is hasonló karakterre veszi a formáját.
21.
charly-uno
2010. 01. 21. 18:38
Én annyit várok csak, hogy lesz belőle kettő. Esetleg alap lehet egy tisztességes osztozkodásra a meglévő infrastruktúra területén.
A többi meg már rajtuk múlik, hogy okulnak e.
Sajnos arra lesz elég idejük, hogy megerősödjenek, vagy elhulljanak,
No persze ez a vágyak birodalma, de mi a frászt lehetne tenni.
Még az is lehet, hogy kalimpának van igaza, no de én már nem vagyok elég bátor ahhoz, hogy ne szavazzak.
22.
neonbagi
2010. 01. 21. 18:46
@charly-uno
Ha az önkormányzati választások után egy - másfél éven belül nem lesz változás náluk, akkor már így marad szerintem.
Akár lesz, akár nem , csúnya egy mutatvány lesz.
23.
Salfonz
2010. 01. 21. 18:57
Én Balog Artúrt megszerettem, engem egy idő már szórakoztatott.
(sőt, egyszer egy blogrendezvényen találkoztam vele személyesen is, így meggyőzöt, hogy nem médiahack).
Hát... a másik úrral nem nagyon tudok mit kezdeni.
24.
kalimpa
2010. 01. 21. 19:05
tudom, tudom, én ilyen naív vagyok, de mit tegyek?
50 évesen (most volt a szülinapom, igaz, csak a 49-ik!!) nem változom.
:'(
25.
neonbagi
2010. 01. 21. 19:06
@Salfonz
Erre utaltam:
tangatya.freeblog.hu/tags/Balog_Art%C3%BAr/
26.
neonbagi
2010. 01. 21. 19:08
Most ki kell szállnom sajnos.
Holnap délután leszek legközelebb.
27.
Vasgereben
2010. 01. 21. 19:43
én megértem a zsigerből az mszp-re x-lőket, csakhát 2002-ben pár tizezer, 2006-ban pár százezer ilyen segitete hozá a koálát a 8 éves ámokfutáshoz! Elgondolkodtatok-e azon, hogyha a fidesz csak minimálisan jobban kormányoz mint tette, akkor most hogy áll az ország helyzete? mert azt alulmúlni amit a koala csinált, nehezen tudta volna! De ti csak gyülölködjetek és x-jetek a rossz oldalra, jogotok van hozzá. Alkotmányos!
28.
ejmiakő
2010. 01. 21. 20:30
Vesszek meg, ha értem.
Az utóbbi pár héten csodálatosnak tünö átalakulásokat, megvilágosodásokat látni a blogtérben. Most hirtelen sokan rájönnek, hogy nem kellett volna a magát baloldalinak hazudó MSZP-t támogatni.
De azért mégis oda szavazunk, mert a Fideszt utáljuk.
Pedig a Fidesz mind szavakban, mind tettekben baloldalibb, mint az MSZP. Jobboldali persze, dehát használható baloldal itt nem létezik.
Ami azonban a legfontosabb - s eddig is az volt -, hogy sokkal gyengébb a Fidesz holdudvara, mint az MSZP holdudvara. ( Most udvarias vagyok, s ezt a szokásos körülírást használom a maffiára. )
Ez persze csak a kisebbik rossz elve, dehát az itt bloggolók többsége is felelös azért az etetésért, ahogy a jobboldali neolib politikát folytató MSZP - mellesleg a jobboldal egyetértésével - magát baloldalinak adta el. Így aztán mára a baloldal tökéletesen szitokszóvá vált, jobboldali bünök okán.
Szavazzatok csak továbbra is az apró maffiátokra, ti tudjátok, miért teszitek. Hiszen ezeknek a baloldali eszmékhez semmi köze.
29.
Salfonz
2010. 01. 21. 20:32
Neonbagi!
Jó post!
Balog Artúr egy jelenség, külön fakultációt kéne róla nyitni valamelyik természettudományi karon. Szanyinak lenne mit tanulnia tőle, az antikommunikáció mesterfogáasiról.
30.
lordart
2010. 01. 21. 20:38
Kedveseim!
Bármennyire hihetetlen ki lehet nőni a "pincéből" is... Természetesen a pince egy jelkép, de remélem egyre gondolunk.
A világ és a természet törvényei nem változnak. Ezt csak el szeretnék hitetni veletek/velünk azok, akiknem kényelmetlen lenne, ha egy teljesen ismeretlen ember/csapat megjelenne és már a kezdetektől jobban csinálnák, mint ők... Ha olyanok megjelennének, akik tudnák, hogy miként kell kinőni a pincéből és azt követően miként kell tisztán, normális, emberi értékek mellett elkötelezetten megmaradni.
Ennek van egy titka. De természetesen, ha valaha el is árulom, az nem most és nem itt lesz... :-)
31.
innocent
2010. 01. 21. 20:51
neonbagi
mindenkinek jogaban all kulonbozo aspektusokbol latni ugyanazt, a lenyeg, hogy tedd az x-et az mszp melle, utana ossze lehet fogni az oda nem illok ellen, vagy kritizalni oket ezerrel! felteve, ha nemcsak hangemberek vagytok!
32.
Valéria
2010. 01. 21. 21:02
szia Neonbagi,
miközben olvasgatom a bejegyeket Szanyiról, az jutott eszembe, hogy vajh gondolta-e ezeken az "ócska világot jelentő deszkákon"-ahogy ő fogalmazott, micsoda főszereplő lesz???? Mégiscsak megérte neki ez a hakni..nem gondolod?
üdv Valéria
33.
Salfonz
2010. 01. 21. 21:34
Lordart!
Egy titka van.
Illetve egymilliárd.
És akkor még nincs lista.
A LMP-t tíz választóból kettő ismeri.
34.
lordart
2010. 01. 21. 21:57
33.
Salfonz!
Akkor az LMP nem ismer az egymilliárd titok közül egyet sem... :-)
Én pedig abba a tíz közüli kettőbe tartozom, akik ismerik.
De puszta kiváncsiságból holnap kérdezz rá 10 járókelőre, hogy ismeri-e az LMP-t. Meg fogsz döbbenni! Ismerik. Nem azért nem szavaznak rájuk, mert nem ismerik, hanem... másért...
35.
Salfonz
2010. 01. 21. 22:45
Lordart!
Én vidéki parasztgyerek vagyok.
Itt a kutya sem ismeri őket. (Aki meg mégis, az meg annyira , hogy nem is szavaz rájuk. De, ez már egy másik probléma)
36.
néma
2010. 01. 21. 22:54
Napóleon úgy tudott győzni, hogy térdig gázolt szeretett katonái vérében! A jó politikus soha sem lesz népszerü!
Festi magát aki népszerűen tud fityiszt mutatni!
A tisztakezűség csak mese!
Nincs olyan!
Csak szemlélet kérdése minden!
Nézz fel Bagi az égre! Ha süt a nap az a baj, ha esik akkor meg az!
Nincs annyi festék ami nyolc évet ránc mentessé tenne!
37.
Salfonz
2010. 01. 21. 23:02
néma!
Nem avval van a baj, hogy lop, hanem még meg is magyarázza, miszerint a mi érdekünkben teszi önfeláldozón és ezért a népszerűség alanyi jogon jár neki, aki meg nem így gondolkodik, annak a nénikéjét nekije.
(legalább ne provokálná a nagyérdeműt)
38.
lordart
2010. 01. 21. 23:16
Van egy kedvenc mondásom. (Több van, de ez most ideillő).
"Nehéz elhinni valakiről, hogy igazat mond, ha mi az ő helyében hazudnánk..."
39.
kormos
2010. 01. 22. 10:06
@15. charly-uno
"Abban reménykedem, hogy egy bő frakciónyi tisztesség csak összevakarható a bejutottakból, oszt akkor had eriggyen. Szakadjon aminek nem szabad tovább így egyben maradni. A férgese meg majd úgy jár mint az alma."
Megnézted , kik szerepelnek a befutó helyeken?
Tőlük vársz egy frakciónyi tisztességet?
Ennyire naív nem lehetsz!
Most szüksége van ennek a társaságnak egy hatalmas pofonra, akkor talán kiforrja magából a salakot, és akkor a következő válastáson ismét megkaphatják a szavazatomat.
De most egyik párt sem!
40.
szanyi
2010. 01. 22. 11:47
Kedves "neonbagi"!
Neked is sikerült száhuszonhatodszor idefüstölögnöd ugyanazt a monomán gyomorfájást, aminek az a lényege, hogy Te és a nolblog mind a 15 törzsvendége + egy-két réveteg netjárókelő jajong egyet, hogy hova szavazzon, de akárhogy is lesz, az MSZP (ezen belül kitüntetten én) mindenféle fikatív jelzőt megérdemel, illetve meg is kap. Ezenkívül sokadszorra kikiáltod magadat és kiscsoportodat a való világok legvalóbbikának, ami konkrétan pontos eljátszása az ostoba provincializmusnak, t.i. amikor egy gödörben meghirdeted magad központnak, és ehhez méred a világ összes többi részét.
Azt látom, hogy a magyar politikai kihívások tekintetében semmi érdemi mondanivalód nincs, de valami unaloműzésből ideszanyizol, hátha ez egy jópofa lokális pejoratív jelzőnek bizonyul. Ez nem valami gigantikus teljesítmény, ezt azért lássuk be. Rólam is csak össze-vissza beszélsz. Van persze valami pretenciód velem kapcsolatban, valódi ismereted... meg hát a jelek szerint nem túl sok. Ugyanúgy, mint barátaid, kaparászol egy bizonyos felszínt, és vagdalkozol.
Tudod, most éppen egy megújuló energiákkal kapcsolatos konferencián veszek részt. Az itteniek azt bizonygatják, hogy ebben rejlik a nemzet jövője, amivel eléggé egyet is értek. Az elmúlt években jó pár megnyilatkozást tettem ez ügyben, elég intenzív és sikeres parlamenti tevékenység is kötődik e témakörhöz, erről persze lövésed sincs, süket vagy az ilyesmire, sokkal egyszerűbb idereferálni a kapcsolat.hu-t, és azon ketyerészni. Meg szilizni, ferózni, stb. Csak ennyit tudsz???
Barátsággal,
SzT.
41.
Hmmmm
2010. 01. 22. 12:22
40-re
szanyi.
ennyire (öncenzúrás jelző) ne legyél.
csak itt számold meg a "törzsvendégeket" :
nolkavezo.nolblog.hu/
aztán add még hozzá azokat, akiknek nickjeit nem olvastad, és leordították a fejedet.
ha ez neked 15, akkor érthető, hogy sok minden más is miért nem fér már be fejedbe.
42.
zili
2010. 01. 22. 12:32
Azt hiszem, hogy egyik pártnak sem árt néha egy borzalmas nagy bukás! Akkor ugyanis káderállományuk egy része kénytelen lenne a közszféra helyett a versenyszférában szerencsét próbálni. Herényi pl. ujrakezdhetné a csótányirtást, Dávid visszamehetne vidéki ügyvédnek (hogy ne az MSZP-t cikizzük): És akkor néhány hónap alatt kiderülne, hogy a puszi haverok nem is azok, senki nem hivja koktélpartira, a telefonjával a titkárnőig jut el, a jól fizető állások rózsaszin köde csak addig tart, mig él a kapcsolati tőke, az állami megrendelések (az amugy pocsékul vezetett) saját cégnek megszünnek, és megjelenik a csődbiztos, a felvett hitelt fizetésből, vagy megtermelt értékből kell visszafizetni, nem egy telefonnal, stb.stb. Meg egyáltalán a villanszerelő kisiparost is többre tartják mint Őt!
Nagyon érdekes lesz ez juliustól.
43.
sanyóka
2010. 01. 22. 12:59
kedves neonbagi! Valóban a józanság az nagy erény! De azt hiszem te sem azért szavazol az MSZP-re, mert éppen arra "politikára" akarsz igent mondani, amelyet Szanyi képvisel az MSZP-n belül! Talán arra gondolsz, hogy az MSZP nagyon összetett párt és SZT csak az egyik,politikai irányzatot akarja "rátukmálni" az MSZP-re! Szerencsére úgy látom nincs nagy hatása a politika alapkérdéseire! De az viszont igaz, hogy a válság nyomán valamiféle "több baloldaliságot" követelők elég nagy hangot kaptak! Az MSZP-ben amúgy is erősen jelen lévő liberalizmus ellenesség, és ebből következően a demokrácia működésének meg nem értése is valamiféle állami túlzott szerepvállalás igénye is erős! és fel is erősödött!!! Ugyan valóban a válság kikényszerített bizonyos állami beavatkozásokat, de ezt az IDEIGLENESSÉGET többen véglegesnek akarták látni!Elég sokan viszont jóval "túlmentek Szanyi gondolkodásán (pl TGM! Krausz T!!!), akik pedig visszatértek az osztályharcosság valamely irányzatához, sőt a anarchizmushoz! Balról!!!! Jobbról pedig itt a JOBBIK! A Fidesz nagy előnye, azt a képzetet erősíti, hogy egy egy személy által vezérelt párt mindent megtehet, mert egy "siserehad" körülötte csak szolgáló, és kiszolgáló! És egy kis diktátor körüli, sok-sok hely diktátor éppen a zsenge demokráciánkra is veszélyes! És a realitás, hogy éppen egy MSZP, lehet csakis az az ellenerő, amely ezt a demokrácia ellenességet korlátozhatja! Feltételes módban gondolom, mert valójában az egész MSZP-nek is alapvetően meg kell újulnia csakhogy éppen nem a Szanyi által gondolt irányban, hanem éppen a szociáldemokrácia értékei szerint! Én is azt gondolom, hogy kis hazánk és a demokratikus rendszer óvása érdekében még most is a leg logikusabb, ha az MSZP-re szavazunk! Egyébként azért Szanyinak is joga van megjelenni itt, mint mindenki másnak, mert nem gondolom, hogy az "ős jelenlét" valami előjogokat is jelentene!
44.
szanyi
2010. 01. 22. 13:00
Kedves "hmmm"!
Másik végletként legyen "115" az a "15" . A lényeget illetően ugyanott vagyunk. :)
45.
Rá Dios
2010. 01. 22. 13:11
Who the f*k is Balogh Artúr??? tudni kéne?
46.
Hmmmm
2010. 01. 22. 13:24
44-re
szanyi.
most akkor ehhez a 115-höz add hozzá látogatottságuk számát.
amúgy nickemre kattintva eljutsz blogomhoz (valami) aztán megnézve jobboldalt látsz egy zászlós visitors táblázatot.
az meg úgy működik, hogy kizárólag az új látogatókat jelzi országonként, a visszatérő olvasókat ismételten nem számolja.
fölfedezheted az eu. zászlaját is, ami azt jelenti, hogy az európai unió parlamentjéből már 63-an voltak kíváncsiak írásaimra tavaly júniustól, mert akkor szereztem ezt a számlálót.
tényleg nagyon (öncenzúrás jelző) kell lenned, ha nem vagy képes fölfogni az itteni bloggerek olvasókra gyakorolt hatását.
47.
harunalrasid
2010. 01. 22. 13:46
"zenkívül sokadszorra kikiáltod magadat és kiscsoportodat a való világok legvalóbbikának, ami konkrétan pontos eljátszása az ostoba provincializmusnak, t.i. amikor egy gödörben meghirdeted magad központnak, és ehhez méred a világ összes többi részét."
most komolyan, hát nem egy durcás (öncenzúrázott jelző) ez a szanyi bubus?
hát tényleg nincs annyi esze, hogy belássa, ha felfelé néz is, csak a bányász béka seggét látja?
48.
neonbagi
2010. 01. 22. 14:20
Na itt vagyok megint megpróbálok válaszolni sorban mindenkinek.
@Vasgereben
Még soha nem szavaztam zsigerből. Tudatosan, megfontolva szavazok úgy, ahogy.
49.
neonbagi
2010. 01. 22. 14:25
@ejmiakő
Nem baj, ha nem érted.
A baloldaliság piacgazdasági körülmények között véleményem szerint gyökeresen más, mint amit ma Magyarországon gondolnak róla.
Lehet egyébként szavazni még nagy maffiáról, és még kisebb maffiáról is, ha éppen erre a jelzőre cuppantál rá.
50.
neonbagi
2010. 01. 22. 14:28
@lordart
Ahogy olvaslak, az jutott eszembe, hogy te egy kedves naív idealista lehetsz.
51.
neonbagi
2010. 01. 22. 14:31
@innocent
Én nem akarok összefogni senkivel. Az én szavazatom arról szól, hogy nem szeretném a Fidesz túlhatalmát.
52.
neonbagi
2010. 01. 22. 14:32
@Valéria
Nem tudom és nem is érdekel igazából, hogy megérte - e neki.
53.
neonbagi
2010. 01. 22. 14:39
@néma
Nem csak az elmúlt nyolc év ráncai láthatóak azok számára, akik megpróbálnak odafigyelni.
54.
neonbagi
2010. 01. 22. 15:22
@Szanyi
A kommentedben te magad bizonyítod mindazt, amit a posztban leírtam. Nem érted és nem is akarod érteni a lényeget.
Azzal, hogy ide regisztráltál és tartalmakat helyezel el ezen a felületen, megnyitottál egy ablakot. A szél meg befúj, ez már csak ilyen. Hol hideg, hol meleg. Ha kikiabálsz, be is kiabálnak. Ha elég magasról nézel ki az ablakodon, a földön járók tényleg picinek látszanak. A valóságban azonban általában ugyanakkorák mint te.
Sőt elárulom neked vannak közöttük nagyobbak is. Bármennyire is nehéz ezt tudomásul venned.
Tudod, én veled ellentétben soha nem írok felkészületlenül és indulatból. Ez nálam alapszabály. Nagyon sokat olvastam rólad, mielőtt megírtam ezt a posztot és elég régóta van regisztrációm a kapcsolat.hu oldalon is. Te meg lószart se tudsz rólam. Ennyit a vagdalkozásról.
Örvendetes, hogy a megújuló energiával kapcsolatos konferencián vagy, csak tudod a nemzet jövőjével érdemben foglalkoznod az a gyanúm, sokáig nem lesz módod. Nem kis mértékben köszönhetően az itt eltöltött nyúlfaroknyi időben bemutatott arroganciád miatt is.
55.
neonbagi
2010. 01. 22. 15:26
@zili
Szerintem tévedsz.
A pártokra az a jellemző, hogy amikor zsugorodnak, akkor az eleve hatalmi helyzetben levők és az ilyen olyan okok miatt erősebb érdekérvényesítő képességgel rendelkezők maradnak.
56.
neonbagi
2010. 01. 22. 15:28
@sanyóka
Nem látok én igazán semmit az MSZP - ben.
Csak ellensúlyt.
57.
neonbagi
2010. 01. 22. 15:30
@Rá Dios
Üsd be a gugliba. :))
58.
ReTRo
2010. 01. 22. 16:41
Azt hiszem a Szanyi téma legjobb összefoglalója egy kétéves reklám. Kár, hogy nem látta...
www.youtube.com/watch?v=wEq6gayP-Nk
59.
ReTRo
2010. 01. 22. 16:45
Az azé' elég kemény, ha valaki Balog Artúrral kerül egy csoportba...
Nem semmi teljesítmény.
60.
neonbagi
2010. 01. 22. 16:55
@ReTro
Ez jó!!!
Mármint a videó.
Én tettem őket egy csoportba bizonyos szempontok szerint.
61.
szazados90
2010. 01. 22. 17:17
28 ra - Ejmiakö!
Írod: " Pedig a Fidesz szavakban és tettekben baloldalibb, mint az MSZP"
Ezt honnan veszed? Mármint a tetteket. (a szavakbéli baloldaliságot aláírom.)
Mondj egyetlenegy "baloldali tettét", négyéves kormányzása alatt.
Én tudok egyet. Az egyetlen "baloldali" tettét. Az volt a legbaloldalibb tette, hogy a kisnyugdíjasoknak magasabbra emelte a nyugdíjukat, mint az a Horn féle nyugdíjtörvényben volt -- a magasabb nyugdíjak megkurtításából. (amit az Alkotmánybíróság, egyéves rágódás után, alkotmányellenesnek minősített, d e "mostaazegyszer" nem kötelezte a törvény törlésére.)
Ez a "baloldali tett" a gyakorlatban azt jelentette, -- pl. nálunk -- hogy a feleségem kettőezer Ft-al többet kapott, én meg hatezerrel kevesebbet havonta, mint az a Horn-törvény szerint járt volna.
S ez szabály lett. Azaz a magasabb nyugdíjak megkurtításából fedezete a kisnyugdíjak emelését. "S ez így igazságos" -- Jelentette ki Orbán Viktor egy tévényilatkozatában. (nem vélte, kijelentette, Azaz, kinyilatkozta. Mert ő egy kinyilatkozós típus.)
Ami pedig az MSZP "nembaloldaliságát" illeti, hát mibe bukott bele? Nem a jobboldaliságába, hanem abba, hogy az állam - és a gazdaság erején felül adott béreket, nyugdíjakat a bérből, fizetésből, nyugdíjból élőknek. S még akkor is ragaszkodott ehhez, amikor "beköszöntött" a világválság.
Egy biztos: Ha a Fidesz nyerte volna a 2006 -os választást, nem gatyázott volna, hogy a baloldali értékeket próbálja megőrizni.
Százados.
62.
gubkaferi
2010. 01. 22. 18:03
Drága nolblogos haverok. Szanyi nem egy nyeretlen seggfej aki azért jött erre a portálra beszélgetni,hogy okádjátok rá a ganét. Bloggerként szintén nem macskajanó.....csak a Balra Magyar blogját a kapcsolat önkényportálon legalább százezren látogattuk,és az egyetlen olyan blog volt, ahol még engem is békén hagytak a mocsok moderátorok. Bár a gyurcsánykommandó mindent megtett annak érdekében ,hogy elhallgattassák Tibort.Persze, beláthanánk mi is.....szar ügy ma szocialista párti frakciómuftiként megpróbálni hirdetni az igazat. Mindenből csak a frankó jön elő. Na ,de kérdezem én Szanyi a felelős ebben???Nincs ennek a mocsok pártnak elég szemét vezetője,?????Hányan látogattak eddig erre a portálra?????Szanyi Tibit én ,minden politikusi és stilusbeli egyenetlensége ellenére kedvelem. Kéne ebből a kategóriából vagy félmillió. Mindegy,hogy minek nevezzük. ....
63.
smicek61
2010. 01. 22. 18:12
Véleményem szerint,egyhéten belül,egy rakás mszp-s itt fog blogolni,csak hogy a nevük forgalomban maradjon!A klasszikus pr fogás,mindegy,hogy mit csak a nevem legyen benne,az újságban!:))
64.
gurbinda
2010. 01. 22. 19:31
Felhívom figyelmedet az alternatív szavazás egy új lehetőségére : Seres mária és a civil-mozgalom kiállítja a szükséges számú választható jelöltet. Ne tedd meg azt a csúfságot, hogy ezek után az mszp-re szavazol !
65.
ReTRo
2010. 01. 22. 19:48
Gurbina, a TomCat cilideréből előhúzott Seres Mária civilnek nevezett mozgalma mihez képest alternatíva?
66.
gurbinda
2010. 01. 22. 20:02
retro : szerintem HOZZÁD képest, meg akiket felsorolt , mint rossznak tartott lehetőséget. A cilinderes duma honnan származik? Ezt KELL terjeszteni ???
67.
Nantal
2010. 01. 22. 20:28
66.-ra
...kedves "gurbinda", bocsássa már meg nekem - bár nem engem szólított meg -, hogy NE lehessek NAÍV, de HÜLYE SEM...!!!
68.
ReTRo
2010. 01. 22. 21:46
Gurbina, Hozzám képest lehet alternatíva, én nem akarok másnak látszani, ő meg igen. Ez ugye alternatíva. :))
A cilinderes duma? Hm, régi. Sokan használták már szemfényvesztés ügyben.
Seres Máriát nem kell terjeszteni... terjeszti azt a zöld párt.
69.
Szanyi Tibor
2010. 01. 22. 23:30
Drága Barátaim, a magam részéről zárom az itteni hülyeségkavalkádban való látogatásomat, pusszantok mindenki értelmest, a többiek pedig kedélyesen szanyizgassanak tovább ebben a ketrecben. :)
Barátsággal, SzT.
70.
harunalrasid
2010. 01. 23. 7:38
szanyi tibor vette magának a fáradtságot, és feltett végre egy avatart.
mondjuk, ettől nem lett szimpatikusabb:-)
ami a ketrecet illeti: nem mindegy ám, hogy ki, melyik oldalán van a rácsnak, kisfiam.
attól tartok, te igen rosszul látod, hogy melyik oldalán vagy:-)))
de nefélj, a gondozók majd visznek neked enni, nem maradsz éhen:-)))
71.
Esthajnal Csilla
2010. 01. 24. 4:29
Azt mondja neonbagi, hogy
"Még soha életemben nem szavaztam az MSZP - re.
Most fogok először. (...) de a lényeg az, hogy egészen egyszerűen nincs más lehetőségem, ha nem a Fideszre, vagy a Jobbikra akarom tenni a voksom."
Marhaság és hülyeség, de annál több is: butaság és bűn is. Elvtelen szervilista hozzáállás, ettől hízik ám a Szanyi Tiborok és a Gyurcsány Ferencek, meg a Lendvai Ildikók és a Mesterházy Attilák mája. Mert ők szépen kiröhögnek téged a kulisszák mögött, (de te ezt nem látod), és bár a Fidesz fog győzni (50% feletti eredménnyel,és ez biztos, hogy így lesz), de a te MSZP-re leadott szavazatoddal az MSZP frakció létszámának növekedése kap esélyt. Aztán más pártok is indulnak, de otthon is lehet maradni, eddig még senki nem tette kötelezővé a válsztáson való részvételt, pláne nem a Fideszre és/vagy a Jobbikra való szavazást.
Szerintem az a hülye, aki a Fidesz ellen szavaz az MSZP-re, mert az illető ebben az esetben csakis és kizárólag az MSZP tervezett (de szerencsére elmaradó) szarkormányzásának folytatásához járul hozzá a szavazatával, hiszen így csak az MSZP-re leadott szavazatok száma növekszik, ami viszont nem neked, aki más pártokat keresnél, hanem nekik, azaz az MSZP-nek kedvező. (Akik most éppen a Szanyi Tiborukkal akarják átverni a fejed. Nagy agymosók ők, lásd 2006-ot...)
Tehát akik bedőlnek az MSZP-nek és Szanyi Tiboréknak, és a Fidesz és/vagy a Jobbik ELLEN szavaznak az MSZP-re, azok gyakorlatilag agymosott hülyék.
72.
neonbagi
2010. 01. 25. 10:52
@Esthajnal Csilla
Van ezen az oldalon vagy ötven poszt. Egyetlen mondatot sem fogsz bennük találni arról, hogy én az MSZP választási győzelmét várnám.
Jöjjön csak a köpcös és mutassa meg mit tud. A túlhatalma ellen fogok szavazni, mert emlékszem a regnálásának idejére.
A jelzőid elé meg nyilván a sietség miatt felejtetted el odaírni, hogy szerinted.
Írja meg véleményét, kérdéseit!
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelező, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneve, itt bejelentkezhet.
Az IP-címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.