A NEONBAGOLY FÉSZKE
SÖTÉT BELÁTÁSOK

Na tessék! Mire értékelném az értékelhetetlen értékelést, addigra már agyon lett értékelve. Most aztán itt állok egy fia értékelés nélkül. Ez van.
Nincs abban semmi.
Mi tagadás azért elolvastam egy jó pár értékelőértékelést. Netszerte két vélemény látszik kristály alakot ölteni. Egyrészt a választópolgárok hülyébbik fele mennyei mannaként inná a köpcös ajkairól az igét, hogy ugyan mit kezdene ő a nyugdíjrendszerrel, az egészségüggyel, a közigazgatással, az adózással és egyéb ilyen biszbaszokkal, másrészt az ország többi része azonosul idoljával, nem érdklik őket az ilyen marhaságok. Miért is érdekelné, mikor a győzelem már oly közel. Szerintük az ő győzelmük is.
Ez utóbbi álláspont képviselőinek kommentjeiből gyűjtöttem egy kis csokrot:

"Onnan tudni, h OV jól beszélt, h az ilyen pöcsöknek nem tetszett. Ti akkor örülnétek, ha ártott volna a táborának, veszélyeztette volna a 2/3-ot. Nektek az lenne a jó beszéd. Hát nem ártott, ti meg rinyáltok, vinnyogtok, sipákoltok azzal a nagy pofátokkal, mert egyre közelebb a fanoltjaitok buktája. Már csak 65 nap, és az ilyen senkiházik gondolkodhatnak a bőröndön ülve: menjek vs maradjak?
Én nem fogok sírni utánatok, el lehet menni."

"Az adott helyzetben halálosan jól tette, h semmi konkrétumba nem ment bele. Most aztán nyüszíthet az ellenfél, mert nincs rajta fogás, nincs mibe belekötni. Sehol egy svéd-modell, sehol egy ingatlanadó, sehol semmi, sehol egyetlen fogás sem."

"A saját tábor megtartása és urna elé vitele volt a cél. Nem veszélyeztetni a 2/3-ot. Hitet adni, de nem hiú reményeket kelteni. Érzelmileg kötni, és racionálisan sem elriasztani."

"Majd biztos az évértékelőn lesz nyílt a beszéd. Aki nem tudott az elmúlt években a hegyekben élni teljes hírzárlatban, az pontosan tudja, hogy nem lehet most más cél, mint a mandátumok maximalizálása. Majd pont a cél előtt kezd Viktor rizikós dekázgatásba, amikor üres a kapu. Nem. Sorrend: a legbiztonságosabban berúgni, aztán gólöröm, aztán jöhet minden más.
Semmiféle nyílt beszéddel ezt nem baszkuráljuk el."

"Ja, a fidesznek nincsen programja.
Dehogy nincs.
De ha nem is lenne, kit zavarna?
Talán van jelentőségük a választási programoknak manapság? Dehogy van. Lejáratta a műfajt MSZP már régen, a többi kimúlt politikai hulláról nem is beszélve. Senki sem hiszi hogy választás előtt a mélysötét zombi nyuggerhordáknak az igazat kell mondani ha jót akarunk az országnak. Akkor már jobb ha nem mond senki semmit és választás után teszi amit kell."

"Választást nem lehet nyerni azzal, ha azt mondod a népnek, hogy jövök azt megszopatlak, 2/3-ot meg főleg nem lehet elérni."

Az istenadta nép azonosul vezérével és ki is mondja, amit ő csak gondol.

Azt meg csak úgy óvatosan megkérdezem, Gyurcsányt nem ezért ekézték állandóan, hogy nem kapott felhatalmazást a nemzettől arra, amit csinálni akar?
Tisztában vannak vajon azzal, hogy Orbánnak mire adnak felhatalmazást?

P.s.:

Valamiért ez a zene ugrott be:

 


Hozzászólások

Eddig 57 komment érkezett ()

1. Bigfater
2010. 02. 08. 17:31

Imádom ezeket a véleményfolyamokat, megmondásokat. :)
A zene meg tök jó! Nyomatják az MR2-őn sokat.

2. neonbagi
2010. 02. 08. 17:36

@Bigfater
Teszkó gazdaságos vélemények egy Teszkó gazdaságos beszédről.

3. Bigfater
2010. 02. 08. 17:39

Tudod min röhögök? A Ballik....izé Jobbikosok úgy támadják Orbánt, mintha az életük függne tőle. :))

4. neonbagi
2010. 02. 08. 17:47

@Bigfater
Az elmúlt két parlamenti választás bizonyította, hogy egy pár százalékot mindenképpen hoz, ha magán kívül mindenkit utál egy párt.
Amúgy meg lehet, hogy függ is.

5. Bigfater
2010. 02. 08. 17:52

Függ...hm, igaz, beleillik egy poszt témámba de még a címe is titkos még, mert fölöttébb provokatív lesz. :)

6. neonbagi
2010. 02. 08. 17:55

@Bigfater
Üdvözöllek a titokgazdák népes táborában :))

7. menta
2010. 02. 08. 19:19

Dénes Dénes a Jobbik képviselőjelöltje bejelentette, hogy pártját
(a Jobbikot), a Moszad pénzeli és irányítja.
(Dénes Dénes másodosztályú focista volt,most együtt kampányolt Vona pártelnökkel)

8. ronagyuri
2010. 02. 08. 20:05

Jaj Uraim!
Itt és most ne ez a fő gond! Hanem az, hogy 8 évi trónfosztás után, hídlezárás, TV-égetés, parlament körbeszarás után. Kemény Astróriázások után, mindössze ennyit tud a daliás félisten előhozni. Szégyen!

9. gondolatfoszlányok
2010. 02. 08. 20:15

"Hitet adni, de nem hiú reményeket kelteni. Érzelmileg kötni, és racionálisan sem elriasztani."
Ez a két mondat eleve megérne egy tanulmányt!:)

10. neonbagi
2010. 02. 09. 9:54

@menta
Ez most nem tudom hogy jön ide.

11. neonbagi
2010. 02. 09. 9:57

@ronagyuri
Szerintem nem ennyit tud, hanem ennyit akar előhozni. Az ő szempontját meg tudom érteni.
Azt nem tudom megérteni, hogy ezért még dicsérik is a hívek.

12. neonbagi
2010. 02. 09. 9:59

@gondolatfoszlányok
Szerintem meg az egész sem ér meg egy tanulmányt.

13. convoy110
2010. 02. 09. 10:25

A JOBBIK csak azért támadja a ZORBÁNT,mert egy HÁBORÚS BŰNÖSSEL,(AVGIDOR LIEBERMANN?ALIAS)négyszemközti tanácskozást,folytatott,de nem nyilatkozott!!!Nem szeretnénk,hogy az előző kormány,népírtó barát politikályát folytassa!!

14. convoy110
2010. 02. 09. 10:27

"POLITIKÁJÁT"BOCS!

15. statez
2010. 02. 09. 10:28

Végre egy párt, amelyiknek nincs programja, az MSZP-SZDSZ-nek volt. Igaz, az csak mostanra derült ki, hogy mi és csak apárt tisztségviselőire vonatkozott. Vigyél, lopjál mindent, ami a kezed ügyébe kerül. Akinek ez nem megy a saját területén, az a BKV-tól és a MÁV-tól kapja a 13., 14., 15., és így tovább, havi fizetést...

16. neonbagi
2010. 02. 09. 10:38

@concoy
Nem erről szól a poszt.

17. neonbagi
2010. 02. 09. 10:42

@statez
Ezt fogod mondani akkor is, ha majd az Orbán kormánynak folytatnia kell az eddigi költségvetési politikát? Ha meglépi mindazt, amit eddig keményen bírált?

18. erlauer
2010. 02. 09. 10:59

Szakmailag annyit mondanék, hogy a gyors, tehát legolvasottabb vélemények az Orbán-beszédről akkor jók, ha nem utána, hanem előtte készülnek. Utána már csak ki kell egészíteni néhány bizonyító erejű idézettel, 15 másodpercen belül közreadni.

Persze ez a Bokros-beszédre is vonatkozik.

19. neonbagi
2010. 02. 09. 11:06

@erlauer
Egyetértek veled ebben.
Mondjuk én nem a beszédről írtam, szerintem arról nincs is mit. Inkább arról a tünetről, hogy híveknek nincs is igényük a konkrét tervek megismerésére és erre még büszkék is.

20. teniszke
2010. 02. 09. 11:27

Öreg, hogy kerültem én a címbe? Hagyj ki a dologból.

21. teniszke
2010. 02. 09. 11:32

Ja, bocsi, csak a gépem makrancoskodott, előbbi sztornó...

22. neonbagi
2010. 02. 09. 11:32

@teniszke
Melyik lennél te a címben? A vezér?

23. neonbagi
2010. 02. 09. 11:33

@teniszke
Oké :))

24. venige
2010. 02. 09. 11:39

mennyi vezér vitatja meg itt saját magát :)
Vicces.

25. neonbagi
2010. 02. 09. 11:48

@venige
Én csak egy vezért ismerek ebben a kerek hazában :))

26. venige
2010. 02. 09. 12:09

Az is neonbagi:)

27. neonbagi
2010. 02. 09. 12:15

@venige
Ez most hogy?

28. jehu
2010. 02. 09. 12:17

Igazi jobbikos duma a Vezértől: "A magyar elit rendszeresen az alkalmazkodás mítoszára és kivitelezésére építi hatalmát és személyes jólétét. Régi történet ez. Ők tudják, mit kíván a tőke, mit kíván a hatalom: Bécs, Moszkva, Brüsszel, Washington."
Terjeszteni kellene, különösen Brüsszelben és Washingtonban...

29. smunyo
2010. 02. 09. 12:19

Ugye most az van : az mszp programját már ismerjük, mert VÉGREHAJTOTTA, megtapasztaltuk, túl vagyunk rajta, láttuk és ÉREZZÜK a következményeit. Köszike de ezt TOVÁBB ??? NEEEEM !! Orbán "nincs-programja" MEGVÁLTÁS ehhez képest. mszp DÖGÖLJ MEG !

30. neonbagi
2010. 02. 09. 12:25

@jehu
Nem kell terjeszteni, a nagykövetek érzékelik.
Szóltak is már.

31. neonbagi
2010. 02. 09. 12:27

@smunyo
Ha ezt a kommentet hamarabb írod, akár még a posztba bekerülhetett volna.

32. vakablak
2010. 02. 09. 12:28

„Azt meg csak úgy óvatosan megkérdezem, Gyurcsányt nem ezért ekézték állandóan, hogy nem kapott felhatalmazást a nemzettől arra, amit csinálni akar?”

Tökéletes a konklúzió, s egyben szemléletesen leleplezi a kettős mércét.

Az idézett vélemények ijesztőek, aggasztó fokú elfogultságot sejtetnek. Gyurcsánnyal/az MSZP-vel szemben az volt a leggyakoribb vád, hogy „ezeknek csak a hatalom kellett minden áron”. Mi lehetne még szemléletesebb bizonyítéka ugyanennek a vágynak a Fidesz-rajongók részéről, mint az idézett hozzászólások?

33. jehu
2010. 02. 09. 12:30

19. neonbagi
2010. 02. 09. 11:06
Az igazi hívek, a "zemberek", különösen a magyar zemberek irtóznak mindentől, ami "hitüket" - elhülyülésüket - megzavarná...
("Nem mondott Viktor semmi konkrétat? Ez biztosan idegesíti a bűnöző, idegenszerű szoclibeket: jaj de jó!" - ennyi az igény.)

34. jehu
2010. 02. 09. 12:32

30. neonbagi
2010. 02. 09. 12:25
Ettől még Martens úr idén is Orbán mellett fog csibészkedni...

35. erlauer
2010. 02. 09. 12:32

@ 19. neonbagi

Nagyon egyetértünk!

36. antielvtárs
2010. 02. 09. 12:37

neonbagi!
Elszámoltad magad! Ma már csak 61 nap van hátra(be van számozva a naptáram!). Ha ezt tegnap írtad, akkor sem lehetett 65, mert az meg múlt pénteken volt. Egyébként is nagyon jól tette Orbán, amit tett! Az évértékelés az elmúlt évről szokott szólni, nem a következőről! Ezt még a nagyon okos ballibeknek is illene tudniuk! Az viszont mellettük szól, hogy nekik nem is kell valódi, elég egy álprobléma is ahhoz, hogy mocskolódva és fröcsögve összeboruljanak a zorbángyűlöletben.

37. neonbagi
2010. 02. 09. 12:40

@vakablak
Üdvözöllek! Ha jól emlékszem, még nem jártál ezen az oldalon.
Egyébként egyetértünk.

38. jehu
2010. 02. 09. 12:40

Figyelemre méltó (már ha egyáltalán...), ahogy a beszéd megkísérli az ideológiaellenességben meglelni-fölmutatni az orbános-fideszes amoralitás igazolását. Ez ugyanaz a pártellenesség ("a haza" nem szorulhat bele pártba!), illetve ugyanaz a technika, amely létrehozta a "polgári köröket" - az orbáni hatalom "pártok fölötti", vallásos buzgalmú bázisát.
És most nem fogok történelmi mintákra hivatkozni...

39. neonbagi
2010. 02. 09. 12:42

@jehu
Martens úr annak idején Kádár mellett is csibészkedett már. Mi az neki.

40. neonbagi
2010. 02. 09. 12:43

@erlauer
:))

41. neonbagi
2010. 02. 09. 12:53

@antielvtárs
Azt javaslom, vegyél mély lélegzetet, vedd elő a legjobb szövegértőkédet és fuss neki mégegyszer.
A 65 nap egy idézett kommentben szerepel, ami nyilván nem aznap íródott, mint a poszt.
Én nem gyűlölöm a vezéred, de nem is csüngök rajta elvtelen imádattal.
Én sehol sem írtam azt, hogy az évértékelőn programot kell adni.
Két markánsan megjelenő véleményről írtam, amelyekből ez az egyik.

42. neonbagi
2010. 02. 09. 12:57

@jehu
Ez már régi szokás. Ami az ellenségemnek rossz, az nekem jó. Ha nem, akkor is.
Kísérli, de nem sikerül. Mert kilóg a lóláb. Már annak, aki észreveszi.

43. venige
2010. 02. 09. 12:59

jehu!

Csak így tovább , ha egypárt rendszert akartok.Egyszerűen túl szélsőségesek megnyilvánulásaid.Kapkodsz ,idegeskedsz.Folyamatos feszülltségben élsz.A harag a tanácsadód:)
(by:russian teacher)

44. ejmiakő
2010. 02. 09. 13:00

Nagy baj, hogy a Fidesz jut hatalomra. Sok mindenben igazuk van a Fideszt fikázóknak. Csak azt felejtik el, hogy a baloldalt tönkretevö MSZP, a lakáj MDSZ a Fidesz feneke alatt van. Akiket viszont a fikázók támogatnak. Nem szeretnék, hogy véget érjen a szabad rablás, a magyarok leköphetösége, a médiális terrorjuk.
Vagy tudják mit tesznek, vagy nem. Mindkét esetben kártékonyak.
Hiszen ök segítettek minden erövel lejáratni a baloldalt. ( A Fidesz segítségével is. ) Ez volt az MSZP feladata. Elvégezte a dolgát, itthagyja nekünk az eredményt, most már mehet.

45. neonbagi
2010. 02. 09. 13:12

@ejmiakő
Szerintem egyáltalán nem baj, ha a Fidesz kerül hatalomra. Éppen itt az ideje, hogy kiderüljön, nyolc év mindent tagadó ellenzékiség után mire képes kormányon. A túlhatalmától ( és bármely párt túlhatalmától ) azonban féltem az országot.
A többi amit írsz, szerintem sületlenség.

46. Clearwater
2010. 02. 09. 13:17

Nem kell itt óvatosan kérdezni: ez így van. Orbánék ugyanúgy nem hajlandók semmit sem mondani, mint anno Gyurcsány tette. A magyar választók nagy része azonban már megint valaki ellen, esztelenül szavaz, azt se tudja mire, aztán meg hápog, hogy átqrják őket.

47. neonbagi
2010. 02. 09. 13:26

@Clearwater
Az óvatosság csupán szófordulat.
Érdekes, engem miért nem vert át eddig egyetlen párt sem? Mindig azt kaptam, amire számítottam.

48. NolZoz
2010. 02. 09. 15:51

Sajna az eccerű pógár elfelejti, hogy neki is felelőssége van a demokráciában: tájékozódni és ez alapján szavazni. A szavazás még megy is, de a tájékozódással már gondok vannak. Ahhoz először is olvasni és érteni kellene tudni, de a mai blikken és sztorin élőknek ez már megoldhatatlan feladat, látszik az idézett kommenteken a színvonal...

49. neonbagi
2010. 02. 09. 15:57

@NolZoz
Az egyszerű választópolgár már csak ilyen. Szavaz hol ide, hol oda, aztán meg szív évekig.

50. NolZoz
2010. 02. 09. 16:17

49
Sajnos már a nem eccerűeknél is ez lett a színvonal.

51. neonbagi
2010. 02. 09. 16:34

@NolZoz
Azért ne feledkezzünk meg az úgynevezett politikai elitünk felelősségéről sem.

52. NolZoz
2010. 02. 09. 17:33

51
Ebben a játékban mindenkinek van szerepe és felelőssége. Kinek kisebb kinek nagyobb. Persze könnyebb vállat vonogatni és a másikra kenni a sarat. Attól a felelősség megmarad...
"Gyurcsányt nem ezért ekézték állandóan"
Érdekesek vagyunk, kettős mércével mérünk, a mi kutyánk kölyke mentalitással szemlélünk dolgokat, értékek helyek személyeket bálványozunk, akik ráadásul politikusok ami önmagában röhej. Persze amíg más fizeti a cehhet (1.5M polgár) addig kit érdekel ez?

53. neonbagi
2010. 02. 09. 17:46

@NolZoz
Szerintem valamilyen formában mindenki fizeti. Ki pénzben, ki annak elmaradásával, sokak az állami és az önkormányzati szar szolgáltatások kényszerű igénybevételével, némelyek a politikai nézetük, kultúrájuk, vallásuk, nemzetiségük, bőrük színe miatti kirekesztettségükkel, és még sorolhatnám mivel.

54. NolZoz
2010. 02. 09. 17:58

53
Igazad van de ez már "metafizika" az emberek többségének. Még nem tudunk értékben gondolkodni, csúnya materialista világ ez még itt :)

55. neonbagi
2010. 02. 09. 18:04

@NolZoz
Szerintem tudunk értékekben gondolkodni. Persze ( tisztelet a kivételeknek ) mindenki a magáéban.

56. NolZoz
2010. 02. 09. 18:24

55
Hát az elmúlt 20 év, de írhatnék 100at is nem ez bizonyítja. Mindenbe belerúgtunk, félreértelmezzük: demokrácia, szolidaritás, tolerancia, teljesítmény, verseny etc. lehetne sorolni hosszan. Kell ahhoz a kultúra és egy független státusz (polgár) ami nálunk soha sem volt meg. Ezért inkább mindig pártokat személyeket preferálunk, az általuk képviselt értékek sem igazán ragadtak meg ld. Kádár és szolidaritás.

57. neonbagi
2010. 02. 09. 18:32

@NolZoz
Azt hiszem, félreértetted az ironikus megjegyzésemet.
Természetesen egyetértek veled mindabban, amit írsz.

Írja meg véleményét, kérdéseit!

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelező, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneve, itt bejelentkezhet.

Hozzászólás:
 
Az IP-címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.
Itt a lap vége